HONDA CRF450R
HONDA CRF450R
HONDA CRF450R
HONDA CRF450R
HONDA CRF450R

HONDA CRF450R

9 890,00 €


Lähetä tarjouspyyntö

Honda CRF450R kiilaa kärkeen! 2021 Honda CRF450R koki massiivisen päivityksen ja uusiksi laitettiin lähes kaikki vannekehiä ja moottorin perusrakennetta lukuun ottamatta. Uuden CRF450R:n kehitystyön pohjana toimii Hondan kilpatiimi HRC:n CRF450RW-tehdaspyörä, jolla jälleen viime kaudella napattiin motocrossin kuninkuusluokka MXGP:n maailmanmestaruus Tim Gajserin käskyttämänä.

2021 Honda CRF450R koki massiivisen päivityksen ja uusiksi laitettiin lähes kaikki vannekehiä ja moottorin perusrakennetta lukuun ottamatta. Uuden CRF450R:n kehitystyön pohjana toimii Hondan kilpatiimi HRC:n CRF450RW-tehdaspyörä, jolla jälleen viime kaudella napattiin motocrossin kuninkuusluokka MXGP:n maailmanmestaruus Tim Gajserin käskyttämänä. Uusi runko, takahaarukka sekä muutokset geometriaan sekä jousitukseen säästävät painoa ja parantavat pyörän mutka-ajettavuutta. Moottoripuolen uudistuksia ovat mm. imu- ja pakopuolen päivitykset sekä uusi puolipuristin. Uusi, yhden vaimentajan pakoputki on entistä keveämpi ja samalla moottorin ala- ja keskikierroksille on saatu lisää voimaa ja vääntöä. Täysin uusi hydraulinen kytkin tarjoaa erittäin hyvän kontrollin ja kevyen käytettävyyden. Samalla myös kytkimen kestävyys on parantunut. Entistäkin kompaktimmat muoviosat ja penkki muodostavat sulavalinjaisen kokonaisuuden, jonka päällä kuljettajan on helppo liikkua. 

Runko ja jousitus

  • Kapeammat runkopalkit ja uusi takarunko säästävät painoa.
  • Uuden takahaarukan jäykkyysbalanssi on muutettu vastaamaan rungon muutoksia.
  • Uusi runkogeometria parantaa kääntyvyyttä.
  • 5 mm aikaisempaa enemmän etujousitusta ja parantuneet asetukset.
  • Parantuneet takaiskuvaimentimen säädöt ja ultra-kevyt uusi jousi.
  • Kapeammat muoviosat ja pienempi satula

Moottori

  • Suurempi ilmanpuhdistajan kotelo, uusi kaasuläppärunko sekä uudet sylinterin pakoaukot. 
  • Uusi pakoputkisto, jossa yksi äänenvaimennin, parantaa moottorin vääntömomenttia ja säästää painoa.
  • Isompi ja vahvempi hydraulinen kytkin.
  • Uusi puolipuristinjärjestelmän ehkäisee moottorin stumppaamista.

Elektroniikka

  • 4-asentoinen (3+off) Honda HSTC -luistonestojärjestelmä.
  • 3-asentoinen HRC Launch Control -starttiavustin.
  • Moottorin tilan valintapainikkeella (EMSB) valittavissa 3 erilaista moottorin ajo-ohjelmaa. 
  • HSTC luistoneston painike on nyt liitetty vasemmanpuoleiseen monivalintakytkimeen.
  • Honda HRC -säätötyökalulla (lisävaruste) kuljettaja voi säätää kahta EMSB:n kartoista.

CRF450R

Vuosimalli alkaen
2021
Sylinteritilavuus
449 cc
Moottori
1-syl, 4-tahti
Sylinterimitat
96,0 x 62,1 mm
Puristussuhde
13,5:1
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähköstartti
Vaihteisto
5 vaihdetta
Pituus
2182 mm
Leveys
827 mm
Korkeus
1267 mm
Akseliväli
1481 mm
Istuinkorkeus
965 mm
Jarrut etu
260 mm levyjarru
Jarrut taka
240 mm levyjarru
Jousitus etu
49 mm USD teleskooppi, teräsjousi
Jousitus taka
1-iskunvaimennin, Honda Pro Link
Rengas etu
80/100-21
Rengas taka
120/80-19
Tankki
6.3 litraa
Paino ajokunnossa
105,8 kg

Jaa

Myydyimmät tuotteet

Tuote on lisätty koriin
Tuote on lisätty koriin

Siirry ostoskoriin
Tallennettu ostoskori ladattu

[CART NAME]

Siirry ostoskoriin
Tallennettu ostoskori poistettu

[CART NAME]

OK